Monday 28 May 2007

Buat Julung2 Kalinya..

Salam semua..hari ini dalam sejarah, aku menulis blog. Faiz menulis blog??haha..aku sendiri pon tak caye. Sebab aku la orang yang paling malas sekali nak menulis-nulis, menaip-naip, mencerita-cerita. Tapi akibat berkawan dengan sorang mamat Jawa yang mengaku die ni orang Jepon, aku pon terinfluence atau dalam bahasa mudahnye terpengaruh untuk menulis2 dan menaip2 nie. Nak tau sape mamat tu? die nie memang kuat merepek + kaki repek + bleh jadik tukang karot.hoho..kalau aku bosan2 aku gi bace cerita2 dongeng rakyat kat blog die. Banyak gak cerita2 yang die post bleh dijadikan bed time story bagi ibu2 yang mempunyai anak yang payah untuk tido..neway, tenkiu kpd member aku tu. Rasenye byk gak mende bleh share kalau menulis2 nie. Kalau pandai mane pon tp tak share ilmu dan pengetahuan, tak gune gak kan..hehe.

0 comments: