Sunday 8 July 2007

Kalau Bosan, joomla kita Melukis:D

Ye..hari ini ialah hari paling bosan pernah aku lalui sejak beberape kurun yang lampau tidak mengalaminya. Akibat daripada kebosanan yang dah break out terlampau bosan. Aku pon BUZZ sorang member aku nie budak "Mancis". Lalu aku pon ternampak satu gambar katak yg dia gunakan. Aku dengan bosannye open IMVironment kat YM...Aku pon melukis gamba katak tu ikot sesuka hati aku..bukan lukis je, malah siap kaler lagi..payah tu nak kaler..tak caye?Cube korang try..aku pon hampir kagum dengan diri aku sendiri..hoho
Dan inilah hasilnya....comel tak?haha:^D




Dan aku telah print screen gambar katak tu lalu aku gunakan utk gamba YM aku..Dengan ini, habislah mase bosan aku diisikan dengan perkara melukis2. Lepas nie, kalau ada mana2 contest melukis dan mewarna menggunakan mouse, bagitau aku laaa.. Aku nak masok contest tu.hahahariinisangatbosaaan..

Ini ialah hasil ke berapa pon aku tak tau. Hasil kerja yang aku buat ketika bosan.
Sebelum nie pon ade gak lukis2 guna IMVironment. Macam gambar kat bawah ni:


Dan juga yang ini:


Ada banyak lagi sebenarnya. Tapi mane ntah aku letak. Kang aku letak banyak2, dah jadi portfolio plak. ramai plak orang nak suro aku buat. ngahaha..tp ada rasa cam portfolio plak, sebab aku dengan poyonye letak word SAMPLE besar2 kat badan lemboO tu dan gambar2 yang lain. haha..:D

7 comments:

Anonymous said...

weyh...comel laa katak ko tu....tp katak yg lagi satu lg comel...weyh...budak mancis tu ape ekk????

Anonymous said...

ooo rasanya aku pnah jmpe Anne ni..
Anne dak TKC kn? ko igt aku x? besfren pais, time tu layan borak kt NZ ngan

"mancis" x igt? bukan ko ke digelar "munchy's" sbb byk mkn? hehehe (tamat edisi bertegur sapa)

p/s: post kali ni berunsurkan perli aku..aku paling nk pecah perut tgk gmbo lembu letak "SAMPLE"... hahahahhahahaha.. mcm la ade org nk cetak rompak gmbo lembu tu..wakaka

Anonymous said...

haha..

aku pun takleh lukis katak camtu... hehe..

ada la efun... bukan boleh caya kat tenet ni.. hehe.. nanti faizbesh jadi orang popular, mahal tu.

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Anonymous said...

picture umah ---> nmpak kapak tue ade blood..tp ayam(just guess..x tau la sembelih ape)yg kene sembelih tue kat mane??..mushkil sungguh hahaha..!


p/s: lembOOo tue kene ade copyright huehuehueh..

Anonymous said...

giller cun katak die!!nmpak real bile kat YM tp cun lg lembOOo sample..btol x faiz?! huehuheueh ;P

Anonymous said...

adeh..ramai gak yg nengok drawing aku nieh..smpai ade entah mamat mane ntah sepam komen kat cni.hoho..maknenye, blog aku dibace oleh serata dunia :D
*Efun a.k.a Sangpelangi, nasib baik aku letak SAMPLE, klu tak mesti diorg ciplak lemboO aku tu..hoho