Sunday 8 July 2007

Rahsia..Jangan Beritahu Sesiape Tau.

Aku ada top secret nak bagitawu harini. Pasal cari duit..pencarian aku untuk mencari duit kini telah selesai.Aku dengan kawan2 aku telah jumpa dengan duit tu..Terima kasih di ucapkan kepada teman2 seperjuangan aku yang membantu dalam menyelesaikan misi mustahil (Mission Impossible) ini..




Afick: Penyedia peralatan
Abbad: Perancang utama
John: Pengikut
Pali: Juga pengikut setia
Faiz: Pelaksana rancangan

Yeah!!Misi merompak Hong Leong Bank telah selesai..dan sekarang kami semua telah di mark sebagai WANTED!!nguahahaha...-Entah edisi bosan yang keberapa laa..;D

2 comments:

Anonymous said...

mane korang dapat duit bnyk tu? sy baru je dlm bnde2 camni.harap bantu.. tlg ye postkan dan sebarkan web ini di mana2, kpd siapa saja, sebab sy perlukan sikit duit nak sambung belajar. result spm da nk kuar ni.. kwn2 da ade yg msk u.. tlg yer.. ni web nya, www.freewebs.com/masyuknya

Anonymous said...

wooww.banyak nya duit.